وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد + فیلم پیام جدید گردان‌های قسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان تصاویر ارتش یمن از لحظه شکار شدن جنگنده آمریکایی + فیلم پلیس آمریکا حدود ۱۰۰ نفر را روز شنبه در دانشگاه نورث ایسترن بازداشت کرد افشای جزئیات توافق شکست‌خورده میان روسیه و اوکراین احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است| ضرورت تسهیل مسیر‌های حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران تجمع دانشجویان و اساتید مشهد در محکومیت برخورد با دانشجویان و اساتید آمریکایی حامی فلسطین+ فیلم مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اژه‌ای: امروز یکی از مسائل مهم کشور و مردم، مقوله عفاف و حجاب است وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشور‌های غربی علیه نیرو‌های مسلح ایران واکنش نشان داد ادامه حملات رژیم صهیونیستی در غزه و افزایش تعداد شهدا رئیس‌جمهور آلمان کنفرانس درباره جنگ غزه را لغو کرد
سرخط خبرها

فرماندار مشهد خبر داد: جانمایی ۱۸۷۲ شعبه اخذ رای در شهرستان مشهد | ۳۸ هزار نفر عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات هستند

  • کد خبر: ۲۱۳۰۶۷
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
  • ۱
فرماندار مشهد خبر داد: جانمایی ۱۸۷۲ شعبه اخذ رای در شهرستان مشهد | ۳۸ هزار نفر عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات هستند
فرماندار مشهد با بیان اینکه ۵۲۶ نفر نامزد انتخابات در شهرستان مشهد با یکدیگر رقابت خواهند کرد، گفت: ۱۸ هزار نفر عوامل اجرایی و ۳۸ هزار نفر عوامل اجرایی، نظارت و انتظامی امر انتخابات را در حوزه انتخابیه شهرستان مشهد پیگیری می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز درباره آخرین وضعیت ستاد انتخاباتی شهرستان مشهد گفت: ستاد انتخابات شهرستان مشهد در حال حاضر روز‌های پرکاری را پشت سر می‌گذارد و همه دستگاه‌های اجرایی، غیردولتی و بخش خصوصی پای کار آمده‌اند تا زمینه انتخابات شکوه‌مندی را در روز ۱۱ اسفندماه فراهم کنند.

وی افزود: در حال حاضر ۱۸ هزار نفر عوامل اجرایی و ۳۸ هزار نفر عوامل اجرایی، نظارت، انتظامی امر انتخابات را در حوزه انتخابیه شهرستان مشهد پیگیری می‌کنند.

داوری گفت: ۸۹۲ نفر برای انتخابات مجلس از حوزه مشهد کاندیدا شده بودند که تا به امروز ۵۲۶ نفر تایید صلاحیت شده‌اند، البته عده‌ای از کاندیدا‌ها پس از اعلام صلاحیت، یا انصراف دادند یا حوزه انتخابیه خود را تغییر دادند.

فرماندار مشهد با بیان اینکه ۱۸۷۲ شعبه اخذ رای در شهرستان مشهد جانمایی شده است، تصریح کرد: در حال حاضر ۵۲۶ نفر نامزد انتخابات در شهرستان مشهد با یکدیگر رقابت خواهند کرد، البته امکان انصراف افراد وجود دارد و این آمار قابل تغییر خواهد بود.

اجرای مانور انتخاباتی

داوری گفت: تمام افرادی که در اجرا، نظارت و امنیت شعب ما را همراهی خواهند کرد در چندین مرحله آموزش دیده‌اند؛ روز جمعه جاری نیز مانوری برگزار خواهیم کرد و تمام عوامل اجرایی انتخابات خود را در این ماور ارزیابی و محک خواهند زد که آیا می‌توانند نقش موثری در برگزاری انتخابات داشته باشند، یا اگر نقصی دارند آن را بر طرف کنند.

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: اقدامات ویژه‌ای در راستای مشارکت هر چه باشکوه‌تر شهروندان انجام شده و در طول شبانه روز بیش از ۱۰۰ مراسم بزرگ در راستای تبیین و مشارکت در سطح شهرستان مشهد برگزار می‌شود؛ در حال حاضر نیز در سالن شهید بهشتی دختران رای اولی در اجتماع حماسه حضور برای آمادگی هر چه پرشورتر در انتخابات، شرکت کرده‌اند.

وی گفت: ۲۰ خیابان در سطح شهر مشهد به عنوان خیابان انتظار ایجاد شده است که علاوه بر ایستگاه‌های صلواتی و مباحث نیمه شعبان، موضوع انتخابات را در دستور کار قرار داده‌اند و امر انتخابات را تبیین می‌کنند. همچنین گفتمان انتخاباتی و کافه گفتگو‌هایی برای تبیین مشارکت در انتخابات برگزار می‌شود و روز پس از میلاد نیز خیابان‌هایی با عنوان خیابان انتخاب به طور ویژه فعالیت انتخاباتی خواهند داشت.

داوری افزود: در هر منطقه شهرداری دو خیابان به صورت محلی به عنوان خیابان انتظار ایجاد شده است، علاوه بر این خیابان‌هایی در سطح شهر و محل‌ها برای اقدامات تبلیغاتی کاندیدا‌ها در نظر گرفته شده است.

افزایش ۲۰ درصدی شعب اخذ رای

فرماندار مشهد با بیان اینکه از فردا تبلیغات نمایندگان مجلس شورای اسلامی به صورت رسمی انجام می‌شود و تبلیغات تا ۲۴ ساعت قبل از انتخابات ادامه دارد، بیان کرد: حدود ۲۰ درصد شعب اخذ رای نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. همچنین تعداد صندوق‌های سیار نیز افزایش یافته است؛ بخشی از صندوق‌های سیار در مکان‌هایی مانند بیمارستان‌ها و بخشی در سطح شهر مستقر می‌شوند.

وی ادامه داد: خانواده‌هایی که به هر دلیلی نمی‌توانند در شعبات اخذ رای حضور پیدا کنند، می‌توانند از طریق سامانه صندوق‌های سیار که بزودی شماره آن اعلام می‌شود درخواست صندوق سیار داشته باشند.

داوری خاطرنشان کرد: تمام شعبات اخذ رای در نرم‌افزار نشان حک شده‌اند و در روز ۱۱ اسفند همشهریان می‌توانند با مراجعه به نشان، مکان‌های اخذ رای را شناسایی و به آن‌ها مراجعه کنند، همچنین اپلیکیشن انتخاب من نیز تمام اطلاعات انتخابات شهرستان مشهد را اطلاع‌رسانی می‌کند و شهروندان می‌توانند از طریق نرم‌افزار بازار این آپ را دریافت و نصب کنند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
0
0
شهرآرا
قیافه های این مسئولین رو نگاه کن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->